Přeskočit na hlavní obsah

... SKUTEČNĚ MŮŽETE NĚKOMU POMOCI

Našla jsem své vysvědčení ze střední školy. Za toto mi moji rodiče řekli, že jsem neschopná nula a že nemám na to abych vystudovala střední školu. Při každodenním bití, ponižování a milionu povinností.

Doma mě běžně oslovovali "Pětko", "Nulo" nebo "Služko" (i mladší bratr). Na druhý ročník jsem si musela vydělat přes letní prázdniny kopáním odvodňovacího kanálu na chalupě...krumpáčem. A už jsem ho studovala dálkově. Dopoledne jsem chodila pracovat do kanceláře v rodinné firmě, odpoledne se starala o domácnost, mladší bratry a až v noci jsem se mohla učit. Když jsem šla spát dříve než v jednu ráno, otec mě vytáhl za vlasy z postele, zmlátil mě a řekl ať nechrápu, že mladí nepotřebují spát. Po druhém ročníku mě stejně odhlásili. Pravým důvodem bylo to, že matka se nezvládala starat o ročního bratra a pracovat v kanceláři ...potřebovali služku. Nedostávala jsem žádný plat, vše mi strhávali na ubytování a stravu...v 16-ti letech. 

Když jsem utekla můj otec se tak bál, že půjde do vězení, že se prý pokusil o sebevraždu. Dozvěděla jsem se to až o mnoho let později. Prý spolykal nějaké prášky. Pan inženýr a drsný podnikatel co do mě celá léta kopal si zvolil zemřít jako ženská  Ale matka ho zachránila. Tady vidíte, že tyrani dětí jsou většinou velcí zbabělci. Mají spoustu komplexů (otec brýle jako dvě sklenice od okurek a měří asi metr sedmdesát, matka problémy s nadváhou, krepaté vlasy a špičatý nos) a problémů ( v podnikání se jim nedařilo jak by si představovali) a kompenzují si je doma na dětech. Vymysleli ďábelský plán. Opsali si hlavičku jedné právničky z vedlejší kanceláře a uvedli, že si se mnou nevědí rady, že beru drogy a že hrozně lžu a že se mě vzdávají. Nikdy jsem ten papír neviděla, ale říkali mi to prarodiče ke kterým jsem utekla (vychovávali mě do 5 let ) Tenkrát to řešila i sociálka, ale za mnou nikdy nikdo nepřišel. Rodina mě zpracovala, abych mlčela a paní sociální pracovnici se asi nechtěla zvedat prdel od stolu. Pěkně se to zametlo pod stůl a ututlalo. Nahnali mě do práce. Bez vzdělání jsem mohla dělat jen nekvalifikovanou práci za málo peněz. Většinu platu jsem jim dávala na ubytování a stravu a zbytek jsem utratila za jízdné. Nechali mě bez jakékoliv psychologické pomoci a bez vzdělání. Hlavně, aby nebyla ostuda a svět se nedozvěděl jakého mají v rodině úchyláka. Dodnes mě mrzí, že jsem tenkrát neměla dost síly se soudit. 

Další gól byl, že když otec nemohl mlátit mě, tak začal mlátit matku....nesla to velmi těžce a po pár letech se rozvedla. Ještě jí nebylo hanba mi vyvolávat a brečet do telefonu...vážně mi jí bylo líto, dokonce jsem se jí snažila i pomoct. Když mlátil celá léta mě, tak JÍ to nikdy nevadilo .  Nevadilo jí, že zůstanu bez vzdělání, že jsem žila v bídě, prala v rukách a spala na zemi....MATKA :) Vydělávali už tenkrát před dvaceti lety milion ročně a nikdy mi nedali ani korunu, nikdy jsem v dětství nedostala kapesné. Moje děti je neznají a tak to taky zůstane!!!

Nepíšu to proto, aby mě někdo litoval. Ale proto, aby si lidé uvědomili, že mohou skutečně nějakému dítěti velmi pomoci, když podezření z týrání oznámí třeba i anonymně na sociálku nebo policii. Mě tenkrát nikdo nepomohl. Věděly to učitelky ve školce, ve škole i na střední, někteří spolužáci, mé tety, strýcové, prarodiče a NIKDO, NIKDO Z NICH MI NEPOMOHL. Byla jsem všem ukradená...



Populární příspěvky z tohoto blogu

SMRKOVÉ A BOROVICOVÉ VÝHONKY

BYL JEDNOU JEDEN ŽIVOT - 02 Zrození

Tom and Jerry - The Vanishing Duck (1958)

ZDRAVÁ MALINOVÁ POCHOUTKA

ŠALVĚJOVÉ VÍNO

AlfaBeing MOTIVACE - OSUD

JITROCEL INDICKÝ - KAPSLE

Byl jednou jeden člověk - 14 Renesance

MAZÁNÍ ZE SMRKOVÝCH VÝHONKŮ