Přeskočit na hlavní obsah

TELEFONÁT CO NECHCETE ZAŽÍT II ...


TELEFONÁT CO NECHCETE ZAŽÍT II...


Syna už mám naštěstí doma. Myslím, že to pro něj byla dostatečná lekce a bude si ji dlouho pamatovat. Nakonec jsem docela ráda, že skončil v nemocnici přesto, že mě teď čeká spousta problémů a vyřizování. Vše řeší policie a sociálka. 

Proč jsem ráda?! Protože, když syna do nemocnice přivezli měl 2,1 promile alkoholu v krvi. Z kina přišli po 23 h, to jsem s ním mluvila a byl v pořádku. Podle všeho si nechal věci u kamaráda doma a zhruba kolem půlnoci se vydali ven. Tam na ně čekali nějací kluci a pili nějaký zelený alkohol. Syn ani nevěděl co to je, nechtěl pít, ale prý mu to nalili do coly. Neví kolik toho vypil, ale když se vraceli tak mu kamarád oznámil, že u něj spát nebude. Vrátil mu věci a zavřel dveře. Jenže syn byl tak nametený, že netrefil domů přesto, že je to hned ve vedlejším vchodě. Probudil se až v sanitce.

Počítala jsem si to na alkoholové kalkulačce a nedává to smysl. Pokud by pili Zelenou jak jsem nejprve předpokládala, musel by vypít asi 850 ml, aby měl v 5 ráno 2 promile. To je nemožné, měli jen jednu láhev. Ukázala jsem mu na netu láhve zeleného alkoholu a ukázal na Absint. U Absintu odpovídá, že by musel vypít asi 7 velkých panáků to je 350 ml

....to ho mohlo zabít! Musel mít víc jak 3 promile, to už je těžká otrava alkoholem a u dětí může způsobit i smrt.  

Těžká otrava alkoholem se projevuje takto:  Samozřejmostí je nevolnost a zvracení, dále pak těžké poruchy vědomí, spánek a kóma, útlum dýchacího a krevního oběhu, které může vyústit v zástavu dechu a oběhu a způsobit smrt. 

NECHÁPU, JAK JE TO VŮBEC NAPADLO A KDE VZALY DĚTI ABSINT, ALE JSEM FAKT RÁDA, ŽE SKONČIL V NEMOCNICI NA KAPAČKÁCH, KDE MU ZMĚŘILI A ZKONTROLOVALI VŠECHNY TĚLESNÉ FUNKCE A UJISTILI MĚ, ŽE JE  V POŘÁDKU.

A HLAVNĚ, ŽE TO PŘEŽIL !!!


Samozřejmě nepopírám, že mě velmi zklamal. Doposud jsem mu mohla vždy věřit a bylo na něj spolehnutí...

https://bylinkovaholka.blogspot.com/2018/06/telefonat-co-nechcete-zazit.html


Populární příspěvky z tohoto blogu

RECEPT NA RAKYTNÍKOVÝ SIRUP, BLAHODÁRNOU MEDICÍNU, KTEROU OCENÍ CELÁ RODINA

TOM A JERRY - 77. DÍL

Tom and Jerry - 54 Episode - Cue Ball Cat (1950)

RECEPT NA SIRUP Z ARONIE

Tom and Jerry - Episode 82 - Hic cup Pup (1954)

Tom and Jerry - Episode 57 - Jerry's Cousin (1951)

MAZÁNÍ ZE SMRKOVÝCH VÝHONKŮ

ČAJ NA SPANÍ

KOREJSKÉ JÍDLO Z MOŘSKÉHO ANANASU

TRNOVNÍK AKÁT