Přeskočit na hlavní obsah

TELEFONÁT CO NECHCETE ZAŽÍT...


TELEFONÁT CO NECHCETE ZAŽÍT....

To si tak vstávám v neděli ráno v 6 hodin a 6:10 telefon. Neznámé číslo, přemýšlím jestli to  vůbec zvednout a kdo to může být. Určitě nějací prodejci. Nakonec zmáčknu zelené sluchátko a představím se. Z druhého konce se ozve: " DOBRÝ DEN, TADY JE NEMOCNICE HRANICE, DĚTSKÉ ODDĚLENÍ. DNES RÁNO V 5 HODIN K NÁM PŘIVEZLI VAŠEHO SYNA INTOXIKOVANÉHO ALKOHOLEM. LEŽEL NA SILNICI. SÁM...NIKDO S NÍM NEBYL. " Dál jen, že je v pořádku a po 8 h se můžeme stavit. Moje reakce? ŠOK!

Synovi je 14 let, šel do kina s kamarádem a po 23 h, když se vraceli na mě zazvonil domovním zvonkem, že bude spát u něj. Přespává tam často. Nejsem z jejich přátelství příliš nadšená, ale nerada mu něco přikazuji a zakazuji. Chci, aby si v životě zvolil vlastní cestu a dělal vlastní chyby, ale NE CHYBY, KTERÉ HO BUDOU OHROŽOVAT NA ŽIVOTĚ!

Pamatuji si jak byl před pár lety nešťastný, že nemá kamarády. Dobře se učí, škola ho baví, hlásí se, je aktivní v hodinách...takový TŘÍDNÍ ŠPRT. Aby zapadl do kolektivu nasadil si COOL MASKU a stal se třídním šaškem. U spolužáků zabodoval. Zjistili, že i se šprtem může být legrace a začali se s ním více bavit. Moc se mi ta jeho strategie nelíbila, také se trochu zhoršil ve škole a učitelé mě občas upozornili, že se zhoršil v chování. Nepřikládala jsem tomu zásadní význam. Většinou vše řešíme domluvou v horším případě mám hlasité kázání s pár ostrými výrazy. Nepotřebuji, aby měl samé jedničky. Chce jít na vysokou a  ví, že musí mít dobré známky. Pro mě je důležité, aby byl šťastný a aby si sám zvolil životní cestu ve které ho budu moci podporovat a povzbuzovat.

V tomto ho, ale podporovat nebudu. Vzpomínám si na své dětství a dospívání....taky jsem byla šprt. Dokonce jsem navštěvovala třídu složenou z nejchytřejších dětí v okrese. A jak vidíte nic jsem v životě nedokázala a nikam jsem to nedotáhla. Je pravda, že jsem nedostudovala, protože jsem se od 17 let o sebe starala sama kvůli týrání a domácímu násilí. Nikdo mi tenkrát nepomohl. NIKDO! Moji rodiče měli jít do vězení, ale nešli. Všechno se ututlalo v rámci rodiny, aby nebyla ostuda. Dodnes toho lituji, protože to velmi zásadním způsobem ovlivnilo celý můj život. Ta chytrost a vysoké IQ mi nikdy moc k ničemu nebyli. Pokud se nerozhodnete lhát, krást, šlapat, podvádět nebo nemáte nikoho, kdo by vám zařídil raketový start, tak si musíte všechno tvrdě vydřít. Taky jsem neměla a doposud nemám kamarády, kterým bych věřila a na které bych se mohla spolehnout. Ale už jsem se s tím naučila žít. Taky se snažím chovat přihlouple, abych se vyrovnala svým kolegům a známým a nepůsobila přemoudřele. Nepoužívám odborné výrazy, cizí slova, nemluvím před nimi anglicky ani nemluvím o něčem, čemu by nerozuměli, co by je nudilo nebo nezajímalo. Snažím se konverzovat o běžných tématech jako jsou děti, vaření, nehty, vlasy, atd....A světe div se, už jsem o sobě několikrát slyšela, že jsem naivní a úplně blbá :)) A teď momentálně mi připadá jako naivní a úplně blbý můj syn, takže je načase říct DOST! 

 

Kamarády stejně nezískal. Jeho "kamarádi" ho nechali ležet na silnici. Telefonát mohl znít také : " Dobrý den, dnes ráno jsme našli vašeho syna mrtvého. Ležel opilý na silnici a přejelo ho auto. " nebo " Ležel opilý na silnici a udusil se vlastními zvratky." 

     A PROČ??? ABY BYL COOL A MĚL KAMARÁDY!

Mimo jiné mě čekají popotahovačky po sociálce a musela jsem si vzít volno v práci. Naštěstí si na morální pověsti nijak zvlášť nezakládám, takže pomluvy a výsměch okolí mi nevadí. A moc dobře vím, že experimentování s alkoholem je u nezletilých naprosto běžnou záležitostí, akorát většinou končí doma v posteli s pořádnou kocovinou a ne v nemocnici.

Pokračování zde:
https://bylinkovaholka.blogspot.com/2018/06/telefonat-co-nechcete-zazit-ii.html

Děti, které zaplatily za svou chybu životem zde:

http://tn.nova.cz/clanek/zahadna-smrt-mladych-kamaradu-otravili-se-nebo-umrzli.html

https://lajk.iprima.cz/extrem/smutne-foto-teenager-spachal-sebevrazdu-pred-smrti-ucinil-tohle-smutne-priznani

https://www.extra.cz/svedek-nehody-divek-ktere-streamovaly-svoji-smrt-promluvil-skoro-mi-zabily-tehotnou-partnerku-a-jeji-dceru

https://www.frekvence1.cz/clanky/teenagerka-ridila-pod-vlivem-a-zpusobila-smrt-mladsi-sestry-vse-vysilala-online-na-instagramu.shtml

Populární příspěvky z tohoto blogu

RECEPT NA RAKYTNÍKOVÝ SIRUP, BLAHODÁRNOU MEDICÍNU, KTEROU OCENÍ CELÁ RODINA

TOM A JERRY - 77. DÍL

Tom and Jerry - 54 Episode - Cue Ball Cat (1950)

RECEPT NA SIRUP Z ARONIE

Tom and Jerry - Episode 82 - Hic cup Pup (1954)

Tom and Jerry - Episode 57 - Jerry's Cousin (1951)

MAZÁNÍ ZE SMRKOVÝCH VÝHONKŮ

ČAJ NA SPANÍ

KOREJSKÉ JÍDLO Z MOŘSKÉHO ANANASU

TRNOVNÍK AKÁT